hans drenth | smeB fuseert met Canicas!


Sinds 1 januari 2008 ben ik gefuseerd met Canicas. Canicas is opgericht door Ewald Verhoog en heeft sinds deze fusie als werkterrein marketing strategie - marketing tactics - marketing operations en marketing intelligence. Wij helpen onze klanten bij het ontwikkelen en implementeren van de (interactieve) marketing strategie.

In Nederland loopt Canicas voorop op het gebied van Persuasion Architecture: basisprincipe is dat de 'gemiddelde' klant niet bestaat. Zo wil de ene klant per se alle details van een product kennen voordat hij tot aankoop overgaat. Terwijl het voor een andere klant volstaat om de kernpunten te overzien. Ieder type klant vraagt dus om een eigen aanpak, en het internet leent zich hier perfect voor.

De meeste klanten maken kennis met Canicas via CCM ©. Canicas Conversie Management helpt klanten om met een beproefde methode, snel meer conversie van landingspages en actiewebsites fors te verhogen. Canicas zet een team in van ervaren specialisten op het gebied van webcopy, usability, design, verkooppsychologie en webanalytics om stapsgewijs alle copy- en lay-out aspecten die voor conversie van belang zijn fijn te slijpen.

Tenslotte worden we vaak ingeschakeld als adviseur, workshopleider of docent. Dat kan zijn via in-company workshops, maar ook via cursussen en audits.

Wij boek(t)en resultaten voor onder meer Centraal Beheer, Cito, Compare Group, Nuon, Postbus 51, Robeco, Siebel Juweliers, De Volkskrant, Wanadoo en WSPA.